Uitrol in de onderneming

Hoe kan artificiële intelligentie worden geïntegreerd in het lopende digitaliseringsproces van mijn onderneming?

De afgelopen jaren bent u ongetwijfeld geleidelijk gestart met het digitaliseren van uw onderneming:

• Misschien hebt u een website, een andere pagina op sociale netwerken of een webshop?

• Misschien bent u al begonnen met het automatiseren van uw productieketens, met nieuwe machines?

• Misschien bent u nog verder gegaan door ERP-software in uw kmo te integreren, om al uw informatie en operationele diensten in één enkel informatiesysteem te centraliseren en ze zo dagelijks vlot te kunnen beheren en opvolgen?

• Misschien hebt u hetzelfde gedaan voor uw relaties met klanten, door CRM-software te integreren die uw klantentraject kan vereenvoudigen, vanaf de ontdekking van uw product of dienst tot de aankoop en de beoordeling ervan?

U bent niet de enige als u zich afvraagt hoe artificiële intelligentie hier een plaats in kan krijgen en welke meerwaarde ze kan bieden?

In feite heeft AI een aanvullend karakter en kan ze een grote vooruitgang betekenen voor de digitalisering van uw kmo. Ze kan machines en informaticasystemen verder automatiseren, die met elkaar verbinden en de gegevens van uw software veel grondiger interpreteren met correlaties, prognoses, enz.

Zo kan ze u bijvoorbeeld waarschuwen wanneer de gegevens van de in uw machine ingebouwde sensoren erop wijzen dat uw machine spoedig defect dreigt te geraken. Dat wordt predictief onderhoud genoemd.

Klik op de microfoon en stel uw vraag
Chatbot
Bezoek onze FAQ om het antwoord op al uw vragen te ontdekken.
De stemfunctie is niet beschikbaar op uw browser. Gelieve een recentere browser te gebruiken.