Zakelijke voordelen

Wat zijn de belangrijkste voordelen van artificiële intelligentie voor mijn klanten?

Artificiële intelligentie, op de juiste manier toegepast bij uw verkoopprocessen en klantendiensten, zal klanten meer betrouwbaarheid en snelheid bieden bij de afhandeling van hun verzoeken.

Het volledige traject en de ervaring van de klant kunnen worden geoptimaliseerd, vanaf de eerste prospectie, via het contact en het sluiten van de verkoop, tot de dienst na verkoop. 

Een van de belangrijkste instrumenten die deze evolutie mogelijk maakt, is de chatbot, zoals de chatbot die u op deze website begeleidt. Hij maakt informatie toegankelijker, geeft gepersonaliseerd advies en kan het verkoopproces automatisch beheren.

We vinden AI ook terug in diverse diensten na verkoop, waarbij antwoorden op telefoongesprekken volledig door de chatbot worden beheerd. Als de computer niet kan antwoorden, geeft hij de oproep door aan een mens, maar leert hij van het antwoord dat wordt gegeven, om later een aangepast antwoord voor te stellen. 

In combinatie met software voor voorraadbeheer zal artificiële intelligentie ook in staat zijn de verschillende stromen te beheren, om de verzending van bestellingen naar uw klanten en de automatische opvolging ervan te optimaliseren.

AI is ook een ideale aanvulling op uw CRM-software, als u daarvan gebruikmaakt in uw onderneming 

Klik op de microfoon en stel uw vraag
Chatbot
Bezoek onze FAQ om het antwoord op al uw vragen te ontdekken.
De stemfunctie is niet beschikbaar op uw browser. Gelieve een recentere browser te gebruiken.